Vejret var mere efterår end forår, men det betød god vind. Så fik da rullet nogle kilometer. Havde glemt mn Wahoo, så måtte bruge min telefon, som lå i lommen. Det betød jeg ikke kunne se min fart før jeg var stod stille. Men nåede op på 74km/t😎 og fik rullet 111km.
Desuden mødte jeg Alex og et samling Blokart-piloter fra Blokart Team Germany. Super fedt at møde dem.
