-
Gode dage på Fanø
Vejret var mere efterår end forår, men det betød god vind. Så fik da rullet nogle kilometer. Havde glemt mn Wahoo, så måtte bruge min telefon, som lå i lommen. Det betød jeg ikke kunne se min fart før jeg var stod stille. Men nåede op på 74km/t😎 og fik rullet 111km. Desuden mødte jeg… →
-
Masser af plads.
Sol, vind og masser af plads. Vi var 3 på hele stranden der kørte i dag. Vinden kom fra øst, så den drejede en del, men dejligt at kunne nyde solen mm. Max på 53 kmt. →
-
Sejltest mm.
Fik lavet en lille test af forskellige sejl. Se mere HER →
-
God vind – skidt retning.
Godkendt dag med god kraft i vinden, så selvom den var på langs af stranden kunne der godt komme lidt fart på. 3.6 m² sejlet var igang i dag, med 8-10 ms og 12 i stødene. Nåede at rulle 68 km med 68 km/t på toppen. Mere interessant var at møde Jan og hans selvbyggede… →
-
Så kører det igen
Endelig lidt vind der kunne bruges til noget. Stranden blev også brugt af mange i dag. Nåede selv at rulle 58 km med godt 61 km/t på toppen. Måtte skifte sejl undervejs, da middelvinden pludselig steg til 9 ms. →
-
Godt og skidt.
Jeg mødte Jan i dag. Han har bygget sin egen strandsejler, og jeg var MEGET imponeret over den finish og kvalitet han havde lavet den i. Den havde en glasfiberskal, der er mindst lige så flot som Airtrack. Da vi snakkede om min Libre så Jan at mastefoden var ved at knække af. Rigtig skidt,… →